Etusivu / Ajankohtaista

Kuomiokoski Oy mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Kuomiokoski Oy on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten huhtikuussa 2018 alkavassa Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.

”Kuomiokoski Oy on 90-vuotias perheyritys, jonka omistuspohja on täysin suomalainen. Tehtaamme sijaitsee Etelä-Savossa Ristiinassa ja olemme ylpeitä suomalaisuudestamme sekä Kuoma jalkineistamme. Haluamme myös jatkossa olla merkittävä työllistäjä alueella ja varmistaa tuotteidemme laadukkuuden. Tämän kampanjan avulla pyrimme lisäämään ihmisten tietoisuutta Kuoma jalkineiden kotimaisuudesta ja meille myönnetystä Avainlippu merkistä sekä vaikuttamaan omalta osaltamme ihmisten ostovalintoihin kotimaisuuden hyväksi”, kertoo toimitusjohtaja Antti Puttonen Kuomiokoski Oy:stä.

Kuoma jalkineille on myönnetty Avainlippu merkki. Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset.

”Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja”, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Voit osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #Avainlippu #OnhansiinäAvainlippu

Lisätietoja Onhan siinä Avainlippu -kampanjasta:
Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi